چگونه کم خونی مربوط است به بیماری مزمن کلیه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه کم خونی مربوط است به بیماری مزمن کلیه و چگونه آن را درمان

چگونه کم خونی مربوط به بیماری مزمن کلیه است؟ کم خونی معمولا در افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیوی (CKD) -روز دائمی، از دست دادن بخشی از عملکرد کلیه رخ می دهد. کم خونی ممکن است شروع به در مراحل اولیه بیماری مزمن کلیه، زمانی که به کسی دارای 20 تا 50 درصد از عملکرد طبیعی کلیه توسعه. کم خونی تمایل به بدتر به عنوان بیماری مزمن کلیه پیشرفت. اکثر کسانی که از دست رفتن کل عملکرد کلیه یا نارسایی کلیه، کم خونی.
چه چیزی باعث کم خونی در بیماری مزمن کلیه؟
شما می دانید که کلیه های سالم تولید هورمونی به نام اریتروپویتین (EPO). هورمون یک ماده شیمیایی تولید شده توسط بدن و آزاد به خون برای کمک به ماشه و یا تنظیم توابع خاص بدن است. EPO دهید مغز استخوان به سلول های قرمز خون، که پس از آن حمل اکسیژن در سراسر بدن.
وقتی کلیه ها بیمار یا آسیب دیده، آنها را به اندازه کافی EPO را ندارد. به عنوان یک نتیجه، مغز استخوان باعث می شود سلول های قرمز خون کمتر، باعث کم خونی.
چگونه برای درمان کم خونی در بیماری مزمن کلیه رخ می دهد؟
اولین گام در درمان کم خونی است بالا بردن سطح آهن کم است. قرص آهن ممکن است بهبود سطح آهن و هموگلوبین کمک کند. با این حال، برای بیماران تحت همودیالیز، بسیاری از مطالعات نشان می دهد قرص کار نیست و همچنین آهن داده شده به صورت داخل وریدی.
همچنین رژیم غذایی، تزریق سلول های قرمز خون، ویتامین B12 و اسید فولیک مکمل برای درمان کم خونی مفید است، اما برای کم خونی ناشی از بیماری مزمن کلیه کسانی که اقدامات کافی نیست.
همانطور که همه ما می دانیم که کم خونی در بیماری مزمن کلیه با اختلال کلیوی ناشی رخ می دهد، بنابراین اگر شما می خواهید برای اصلاح آن بردار، شما باید برای تعمیر کلیه های آسیب دیده و یا اصلاح اختلالات کلیوی. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از موثرترین درمان بیماری کلیوی انتخاب خوبی است.
اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: